Ana Sayfa » Duyurular » KAYITLI ELEKTRONİK POSTA HİZMETİ HAKKINDA

KAYITLI ELEKTRONİK POSTA HİZMETİ HAKKINDA

SAYIN ÜYEMİZ,
Kayıtlı Elektronik Posta Sistemi, 13.1.2011 tarihli ve 6102 sayılı Yeni Türk Ticaret Kanunu (18. ve 1525. Maddeleri) ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından 25 Ağustos 2011 tarihli ve 28036 sayılı Resmi gazetede yayımlanan Yönetmelik ile yürürlüğe girmiştir. KEP sistemine ilişkin hizmetler, bu yönetmelik gereğince BTK tarafından yetkilendirilen Kayıtlı Elektronik Posta Hizmet Sağlayıcıları tarafından verilmektedir.
19.01.2013’den itibaren Tebligat Kanunu 7/A, f.2 uyarınca Anonim, Limited ve Sermayesi Paylara Bölünmüş Komandit Şirketlere elektronik tebligat yapılması için tebligata uygun KEP adresine sahip olmaları zorunludur.
Bölge Müdürlüğümüz çok kısa bir süre içerisinde sizler ve diğer kurumlar ile yapacağı resmi yazışmalarda, bildirimlerde (elektrik, doğalgaz ve su faturaları vb.) Kayıtlı Elektronik Posta platformunu da kullanmayı planlamaktadır.
Bu amaçla, Müdürlüğümüz ve OSBÜK (OSB Üst Kuruluşu), siz değerli üyelerimizin tüm tüzel kişiler ile yapacağı resmi yazışmalarda ve bildirimlerde kullanması yasal zorunluluk olan Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hizmetine kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilmeleri için yapmış olduğu görüşmeler neticesinde Türkiye Noterler Birliği Vakfına ait olan TNB KEP A.Ş. ile bu adreslerin temini konusunda anlaşılmıştır. TNB KEP A.Ş. bu süreçte sizlere her türlü hizmeti sunacaktır.
Firmanıza ait KEP adresinin temin edilerek kampanya bitişi tarihi olan 31/07/2014 tarihine kadar bölge müdürlüğümüze bildirilmesini rica ederiz.
TNB KEP A.Ş.’nin Türkiye genelinde OSB üyeleri için tespit edilen özel kampanya ve başvuru detayları aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

Ek 1
Ek 2


04.06.2014